Spółdzielnia Mieszkaniowa „Śródmieście” przyjmie do pracy osobę na stanowisko administrator nieruchomości.

Do obowiązków administratora między innymi należy:

  1. Prowadzenie bieżącej obsługi administrowanych nieruchomości,
  2. Prowadzenie dokumentacji nieruchomości.
  3. Przeprowadzanie, wspólnie z inspektorami nadzoru przeglądów technicznych nieruchomości oraz prowadzenie Książek Obiektów Budowlanych,
  4. Przekazywanie budynków oraz terenów wykonawcom zewnętrznym w celu wykonania prac oraz udział w odbiorach,
  5. Współpraca z firmami dokonującymi na zlecenie Spółdzielni przeglądów budynków
  6. Nadzór oraz zapewnienie odpowiednich warunków pracy pracownikom takimi jak: dozorca, sprzątacz posesji i konserwator osiedla.
  7. Nadzór nad należytym stanem terenów zewnętrznych oraz pomieszczeń ogólnego użytku w budynkach,
  8. Udział w Walnym Zgromadzeniu Członków,
  9. Dostarczanie korespondencji spółdzielczej mieszkańcom.
  10. Przyjmowanie zgłoszeń od mieszkańców oraz zapewnienie skutecznego przepływu informacji między Spółdzielnią a mieszkańcami.

Nasze wymagania:

  1. Wykształcenie minimum średnie, mile widziane ukończone kursy z zakresu administrowani lub zarządzania nieruchomościami,
  2. Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w Spółdzielni Mieszkaniowej lub innej firmie zajmującej się zarządzaniem nieruchomościami,
  3. Dobra znajomość pracy na komputerze w zakresie oprogramowani MS Office.
  4. Wysoka kultura osobista, komunikatywność oraz odporność na stres.

Oferujemy:

  1. Stałą umowę o pracę, po okresie próbnym trwającym 3 miesiące.
  2. Atrakcyjne wynagrodzenie po okresie próbnym, zależne od posiadanych umiejętności,
  3. Pracę na terenie Gliwice w godz. 700 -1500 ,
  4. Udział w szkoleniach dokształcających.

CV prosimy składać osobiście w sekretariacie Spółdzielni – ul. Jasnogórska 9 pok.110 lub mailowo na adres srodmiescie@onet.pl